Mystery Shopping pro turistická informační centra 2013
Naše IC v Mostech u Jablunkova získalo 100% hodnocení v rámci měření kvality poskytovaných služeb!
V mosteckém informačním centru bylo v srpnu provedeno ve spolupráci s agenturou CzechTourism, profesní organizací A.T.I.C ČR a výzkumnou agenturou NMS Market Research hodnocení kvality služeb pomocí metody Mystery shopping. Smyslem projektu sledování TIC v ČR metodou MS je pomoci při celkovém zlepšení služeb, upozornit na to, co je možné, případně žádoucí zlepšit. TIC bylo celkově ohodnoceno tzv. Indexem, který nabývá hodnoty od 0%-100% a vyjadřuje kvalitu obsluhy TIC (čím vyšší hodnocení, tím lepší). V celkovém hodnocení byly sledovány tyto parametry: značení TIC a otevírací doba, exteriér TIC, první dojem zákazníka, interiér a vybavenost TIC, výkon pracovníka TIC a celkový subjektivní dojem klienta z návštěvy informačního centra a nabídka služeb TIC.
Celkový výsledek našeho TIC (Index) je 100%
- Index méně než 50 % = Špatný výkon
- Index mezi 50% a 80 % = Průměrný výkon
- Index větší než 80 % = Výborný výkon